مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-08سياسي

اقدامات بنیاد 15 خرداد در حوزه سلامت سالمندی


معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: این بنیاد در راستای ماموریت ها و رسالت هایش و به دلیل اهمیت موضوع جمعیت و سالمندی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، یاسر اشراقی، معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اشاره به فعالان نوآوری اجتماعی حوزه جمعیت، اظهار کرد: فعالان حوزه نوآوری اجتماعی در سه موضوع جمعیت و سالمندی، کسب و کار اجتماعی و آموزش در قالب جشنواره نوپیا (نوآوری و پیشرفت ایران) گردهم می آیند و به بررسی موضوعات مورد بحث و همفکری و تبادل نظر می پردازند.

 اشراقی تاکید کرد: همچنین الگوها و تجربه های موفق در این حوزه ها و به ویژه حوزه سلامت و سالمندی معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گفته معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد، این بنیاد در راستای ماموریت ها و رسالت هایش و به دلیل اهمیت موضوع جمعیت و سالمندی، از جشنواره نوپیا حمایت ویژه می کند.

 وی در تشریح اهداف برگزاری جشنواره نوپیا نیز اظهار کرد: دومین دوره جشنواره قصد دارد محیطی برای گردهمایی فعالان نوآوری اجتماعی از نقاط مختلف کشور باشد؛ فعالانی که در موضوعات متنوع و به صورت مستقل و با تکیه بر توان مردم یا در بستر نهادها و سازمان های حاکمیتی و دانشگاهی در زمینه حل مسائل کشور با رویکرد نوآورانه و مردمی مشغول به کنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات بنیاد 15 خرداد در حوزه سلامت سالمندی

اقدامات بنیاد 15 خرداد در حوزه سلامت سالمندی