مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 16:302023-10-24سياسي

عدم توسعه بیمارستان شهید ارجمند یکی از مشکلات اصلی شهرستان فلارد است


توسعه بیمارستان شهید ارجمند مالخلیفه بارها از سمت مردم مطالبه شد اما مسؤولان تا کنون عملکرد مثبتی در راستای توسعه این مرکز درمانی نداشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام محمود خیری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فلارد گفت:  توسعه بیمارستان شهید ارجمند مالخلیفه بارها از سمت مردم مطالبه شد اما مسؤولان تا کنون عملکرد مثبتی در راستای توسعه این مرکز درمانی نداشته اند.

امام جمعه فلارد ادامه داد: این شهرستان محور مواصلاتی سه استان است که به دلیل امکانات کم بیمارستان شهید ارجمند، با ارجاع تصادفات جاده ای و بیماران موردی به مراکز دیگر تلفات جانی متعددی اتفاق افتاده است.

بودجه فرهنگی شهرستان فلارد صفر در نظر گرفته شده است وی افزود: در برنامه امسال، بودجه فرهنگی مردم فلارد صفر در نظر گرفته شده است و خواهان توضیحات مسؤولان مربوطه در رابطه با این موضوع هستیم.

خیری اضافه کرد: بعضی از روستاها و مناطق در شهرستان فلارد به لحاظ اجتماعی آسیب پذیر هستند که باید با ساخت و احیای مساجد از این آسیب ها جلوگیری شود.

کمبود پزشک متخصص از مشکلات اصلی بیمارستان شهید ارجمند  محسن آقایی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در ادامه این نشست گفت: کمبود پزشک متخصص یکی از مشکلات اصلی بیمارستان این شهرستان است، جب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توسعه بیمارستان شهید ارجمند یکی از مشکلات اصلی شهرستان فلارد است

عدم توسعه بیمارستان شهید ارجمند یکی از مشکلات اصلی شهرستان فلارد است