مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-12سياسي

نماینده مجلس: بانک ها به جای تسهیلات مسکن ملی به کارمندانشان وام می دهند


علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: بانک ها بیش از آنکه به متقاضیان نهضت مسکن ملی تسهیلات پرداخت کنند به کارمندان خود تسهیلات کم بهره و قرض الحسنه پرداخت می کنند.

- علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: بانک ها به جای آنکه به متقاضیان نهضت مسکن ملی تسهیلایت پرداخت کنند به کارمندان خود تسهیلات پرداخت می کنند که این تسهیلات پرداختی به کارمندان جزو تسهیلات کم بهره و قرض الحسنه است.

وی افزود: بانک ها عملکرد ضعیفی در اعطای تسهیلات به نهضت ملی مسکن و وام ازدواج و وام فرزندآوری دارند و در مورد بانک های خصوصی در بهترین حالت می توان گفت که تنها به 3 درصد از وظایف خود در این حوزه عمل کردند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این وضعیت نارضایتی عمومی و بدبینی مردم نسبت به دولت را پیش می آورد و لذا باید دولت بابرخورد جدی با بانک ها در این باره جلوی این ایجاد نارضایتی و بدبینی را بگیرد.

  علیزاده خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه شورای عالی مسکن رییس جمهور دستور داده تا بانک های متخلف در بحث عدم پرداخت تسهیلات مسکن شناسایی و جریمه شوند که این مسئله باید هرچه سریع تر و با جدیت کامل اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: بانک ها به جای تسهیلات مسکن ملی به کارمندانشان وام می دهند

نماینده مجلس: بانک ها به جای تسهیلات مسکن ملی به کارمندانشان وام می دهند