مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:402023-10-24اقتصادي

احیای نقشه فرش دستباف همدان با برگزاری جشنواره «فرش مهربان»


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از برگزاری جشنواره «فرش مهربان» در آبان ماه 1402 در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

- احیای نقشه فرش دستباف همدان با برگزاری جشنواره فرش مهربان ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از برگزاری جشنواره فرش مهربان در آبان ماه 1402 در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

احمد شانیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جشنواره فرش مهربان در راستای معرفی این برند اصیل 11 آبان ماه در مدرسه ای در شیرین سو شهرستان کبودراهنگ به مدت یک روز برگزار می شود و پذیرای مردم است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان هدف از برگزاری این جشنواره را احیای نقشه فرش دستباف استان به ویژه فرش مهربان دانست و مطرح کرد: به دنبال ثبت ملی و جهانی فرش مهربان کبودراهنگ هستیم.

وی با بیان اینکه در این جشنواره 15 غرفه برای نمایش فرش دستباف و 15 غرفه برای صنایع دستی و محصولات کشاورزی در نظر گرفته شده است، افزود: در این جشنواره مردم علاوه بر تماشای گونه های مختلف فرش مهربان می توانند فرش مورد علاقه خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

شانیان با تأکید بر اینکه پنج غرفه از غرفه های فرش برای نمایش فرش سایر شهرستان ها و 10 غرفه برای نمایش نقشه های متفاوت از فرش مهربان کبودراهنگ اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: در این جشنواره از 15 نفر از باف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای نقشه فرش دستباف همدان با برگزاری جشنواره «فرش مهربان»

احیای نقشه فرش دستباف همدان با برگزاری جشنواره «فرش مهربان»