مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-18ورزشي

امضای تفاهم نامه مسئولان UWW و ICSD برای ترویج کشتی در جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اتحادیه جهانی کشتی و کمیته بین المللی ورزش ناشنوایان هر دو سازمان را قادر می سازد تا با یکدیگر برای کمک به کشتی گیران ناشنوا در سراسر جهان برای شروع، - اتحادیه جهانی کشتی و کمیته بین المللی ورزش ناشنوایان (ICSD) با امضای یادداشت تفاهم نامه چهار ساله گام مهمی برای ترویج کشتی برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اتحادیه جهانی کشتی و کمیته بین المللی ورزش ناشنوایان هر دو سازمان را قادر می سازد تا با یکدیگر برای کمک به کشتی گیران ناشنوا در سراسر جهان برای شروع، شرکت و توسعه کشتی همکاری کنند.

هم اتحادیه جهانی کشتی و و هم کمیته بین المللی ورزش ناشنوایان برای توسعه کشتی برای زنان ناشنوا، جستجوی استراتژی های مشترک و ایجاد اقداماتی برای حفظ کشتی در برابر خطرات دوپینگ و خشونت تلاش خواهند کرد.

UWW همچنین موافقت کرده است که برای آموزش مقامات همکاری کند.

 از آنجایی که المپیک های ناشنوایان، مسابقات قهرمانی جهان و سایر مسابقات از قبل برگزار شده است، UWW در آینده یک داور برای مسابقات فوق الذکر تعیین خواهد کرد.

علاوه بر این، UWW و ICSD در سازماندهی کلینیک ها و سمینار ها برای مربیان، مربیان و داوران در طول مسابقات ICSD همکاری خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه مسئولان UWW و ICSD برای ترویج کشتی در جهان

امضای تفاهم نامه مسئولان UWW و ICSD برای ترویج کشتی در جهان