مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-04بين الملل

افزایش کشته های فرانسوی به 39 نفر در عملیات طوفان الاقصی


در بیانیه وزارت خارجه فرانسه آمده است: «فرانسه در غم کشته شدن تعداد بیشتری از شهروندان فرانسوی عزادار است و تعداد کل قربانیان فرانسوی در حملات تروریستی حماس علیه اسراییل به 39 نفر رسید».

- در بیانیه وزارت خارجه فرانسه آمده است: فرانسه در غم کشته شدن تعداد بیشتری از شهروندان فرانسوی عزادار است و تعداد کل قربانیان فرانسوی در حملات تروریستی حماس علیه اسراییل به 39 نفر رسید .

وزارت خارجه فرانسه روز شنبه (امروز) اعلام کرد که تلفات این کشور در عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی به 39 کشته افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در شرایطی که حمله رژیم صهیونیستی به یک مرکز فرهنگی فرانسوی در غزه اعتراض فرانسه را به دنبال داشته، وزارت خارجه فرانسه از افزایش شمار تلفات این کشور در عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

وزارت خارجه فرانسه روز شنبه (امروز) اعلام کرد که تعداد کشته های این کشور در عملیات هفتم اکتبر حماس علیه رژیم صهیونیستی (طوفان الاقصی) به 39 نفر افزایش یافته است.

در بیانیه وزارت خارجه فرانسه آمده است: فرانسه در غم کشته شدن تعداد بیشتری از شهروندان فرانسوی عزادار است و تعداد کل قربانیان فرانسوی در حملات تروریستی حماس علیه اسراییل به 39 نفر رسید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کشته های فرانسوی به 39 نفر در عملیات طوفان الاقصی

افزایش کشته های فرانسوی به 39 نفر در عملیات طوفان الاقصی