مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-15سياسي

برگزاری سالگرد شهید هادی کنعانی در اهواز


آیین بزرگداشت سالگرد شهادت شهید هادی کنعانی از شهدای مدافع وطن استان خوزستان با حضور قشرهای مختلف مردم در اهواز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید هادی کنعانی از شهدای مدافع وطن استان خوزستان با حضور قشرهای مختلف مردم در اهواز برگزار می شود.

این برنامه روز پنج شنبه 25 آبان ماه سال 1402 از ساعت 14 آغاز می شود که جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تعدادی از مسئولان محلی در آن حضور می یابند.

آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید هادی کنعانی در جوار تربت پاکش در قطعه یک گلزار شهدای اهواز در نزدیکی مزار فرمانده بزرگ جبهه مقاومت سردار شهید سید حمید تقوی فر برگزار می شود که جمعی نیروهای نظامی و انتظامی در این برنامه شرکت می کنند.

محمود یزدی از قاریان بین المللی قرآن کریم در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید هادی کنعانی در گلزار شهدای اهواز به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید می پردازد و عبدالقادر دسومی نیز به مرثیه سرایی و نوحه خوانی می پردازد.

  شهید مدافع امنیت هادی کنعانی بیست و چهارم آذر سال 1360 در یک خانواده پرجمعیت در آبادان چشم به جهان گشود، هفت خواهر و دو برادر دارد که خود کوچکترین فرزند خانواده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سالگرد شهید هادی کنعانی در اهواز

برگزاری سالگرد شهید هادی کنعانی در اهواز