مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:452023-10-25اقتصادي

آبرسانی به 2 هزار مسکن اقدام ملی در زنجان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: خط برگشت مخزن 4 شرقی به زون 4 طرح آبرسانی شهر زنجان برای آبرسانی به بخشی از مساکن اقدام ملی در شرق زنجان اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ضمن آبرسانی به بیش از 2 هزار واحد مسکونی از مساکن اقدام ملی واقع در کوی زنجان، بخشی از شهرک های شمال شرقی زنجان نیز از آبرسانی پایدار برخوردار شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: این خط انتقال به طول 8 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مخزن 5 شرقی زنجان هم برای تاب آوری بیشتر و تأمین آب آشامیدنی بخش شرق و شمال شرقی شهر زنجان با ظرفیت 15 هزار مترمکعب به همراه 8 کیلومتر خط انتقال، یک باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 250 لیتر بر ثانیه، با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال در دست اجراست.

جزء قاسمی بیان کرد: احداث مخزن 15 هزار متر مکعمترمکعبی زنجان در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش می شود این طرح در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این طرح جزیی از طرح ملی آبرسانی زنجان است که با تکمیل آن، گامی دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 2 هزار مسکن اقدام ملی در زنجان

آبرسانی به 2 هزار مسکن اقدام ملی در زنجان