مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 08:302023-10-29حوادث

الحاق خودروهای جدید به فرماندهی انتظامی 11 شهرستان اصفهان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از تقویت تجهیز فرماندهی انتظامی 11 شهرستان استان با الحاق خودروهای جدید به ناوگان خودرویی این یگان ها خبر داد.

- سردار محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به الحاق 23 دستگاه خودروی جدید به ناوگان خودرویی مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در راستای تحقق امنیت پایدار در سطح استان با تاکید بر طرح امنیت محله محور و با رویکرد برخورد قاطع و جدی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و مقابله با مجرمان در همه سطوح،  امروز به صورت رسمی 23 دستگاه خودروی جدید به ناوگان خودرویی مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان الحاق شد.

وی افزود: در این مرحله فرماندهی انتظامی 11 شهرستان استان اصفهان به وسیله خودروهای مذکور تقویت و تجهیز خواهند شد و در ادامه شاهد تقویت فرماندهی انتظامی سایر شهرستان های استان نیز خواهیم بود.

  هاشمی فر با بیان اینکه تجهیزات جدید، هوشمنند و بروز تنها بخشی از مؤلفه اقتدار پلیس به شمار می آیند، گفت: یکی از مهمترین  مؤلفه های اقتدار فرماندهی انتظامی برخورداری از حمایت، پشتیبانی و همکاری خوب مردم است که با اطلاع رسانی جرایم و تعاملات مثبت و سازنده خود به ما در امنیت پایدار جامعه کمک می کنند و امیدواریم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق خودروهای جدید به فرماندهی انتظامی 11 شهرستان اصفهان

الحاق خودروهای جدید به فرماندهی انتظامی 11 شهرستان اصفهان