مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-05سياسي

داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان به فرمانداری اراک یا وزارت کشور مراجعه کنند


امیر هادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به آغاز نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان از امروز اظهار کرد: داوطلبانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند، باید برای ثبت نام به فرمانداری اراک و یا وزارت کشور مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام حضوری است و داوطلبان تا 20 آبان ماه فرصت دارند درخواست خود را ثبت کنند، افزود: فرمانداری اراک از ساعت 8 صبح تا 18 عصر هر روز آماده انجام مراحل ثبت نام است.

فرماندار اراک با اشاره به اینکه تمامی اقدامات و تدابیر لازم برای ثبت نام داوطلبان در فرمانداری فراهم و اندیشیده شده است، گفت: داوطلبان باید شخصاً یا توسط نماینده خود که به صورت کتبی و رسمی معرفی شده باشد  با به همراه داشتن اصل شناسنامه عکس دار، کارت ملی، مدرک سطح چهار حوزه تأیید شده حوزه علمیه قم، مشهد و اصفهان، 2 قطعه عکس 4*6 به فرمانداری و یا وزارت کشور مراجعه کنند.

هادی تابعیت جمهوری اسلامی ایران، حداقل سن 40 سال تمام، دارا بودن توانایی لازم برای انجام وظایف مربوط به نمایندگی مجلس خبرگان، عدالت و اشتهار به دیانت، وثوق، شایستگی و سلامت اخلاقی و اقتصادی، داشتن بینش مناسب سیاسی-اجتماعی و آشنایی لازم با مسائل روز، تعهد به انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی ایران، التزام به قانون اساسی و ولایت مطلقه فقیه، نداشتن سوابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان به فرمانداری اراک یا وزارت کشور مراجعه کنند

داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان به فرمانداری اراک یا وزارت کشور مراجعه کنند