مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-20سياسي

حکمرانی قرآنی، حکمرانی انقلاب اسلامی است


ششمین جلسه از سلسله نشست های حکمرانی قرآنی با موضوع نسبت حکمرانی قرآنی و نظام مسائل کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور محسن رضایی، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قاسمیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، امروز 29 آبان ماه، ششمین جلسه از سلسله نشست های حکمرانی قرآنی با موضوع نسبت حکمرانی قرآنی و نظام مسائل کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست، محسن رضایی، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قاسمیان، رییس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی و علیرضا معاف، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.

در ابتدای این نشست، علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عبارت حکمرانی قرآنی یک ترکیب و استعاره مرکب پرمفهوم است.

ما برای گفتمان سازی و تبدیل این عبارت به گفتمان غالب و حاکم در مدیریت امر فرهنگ و امور کشور، سلسله نشست هایی را برگزار کردیم.

این جلسات، حیث اندیشگانی، علمی و نظری با گفتگوهای تئوریک دارند.

الحمدلله امروز هم ششمین نشست حکمرانی قرآنی را داریم.

در آیه (إِنَّ هَٰذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ) منظور از (أَقْوَمُ) این نیست که چند راه برای هدایت وجود دارد و راه قرآن بهتر است بلکه منظور این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکمرانی قرآنی، حکمرانی انقلاب اسلامی است

حکمرانی قرآنی، حکمرانی انقلاب اسلامی است