مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-07اجتماعي

ثبت تصاویر کم نظیر از خانواده پلنگ ایرانی در تپال شاهرود + فیلم


محیط زیست استان سمنان از ثبت تصاویر کم نظیری از یک خانواده پلنگ ایرانی در منطقه شکار ممنوع تپال شاهرود در شرق استان سمنان خبر داد.

- ثبت تصاویر کم نظیر از خانواده پلنگ ایرانی در تپال شاهرود + فیلم ایسنا/سمنان محیط زیست استان سمنان از ثبت تصاویر کم نظیری از یک خانواده پلنگ ایرانی در منطقه شکار ممنوع تپال شاهرود در شرق استان سمنان خبر داد.

این تصاویر توسط دوربین های تله ای موجود در این زیستگاه مهم و غنی برداشته شده است.

دوربین های تله ای نصب شده در منطقه شکار ممنوع تپال تصاویر یک خانواده پلنگ ایرانی را بر سر آبشخور آب ثبت کردند و این در حالی است که پیشتر نیز از یک خانواده چهار فردی در این منطقه با دوربین عکاسی تصویر برداری شده بود.

منطقه شکار ممنوع تپال، یکی از مهمترین جاذبه های اکوتوریستی در استان سمنان است که به واسطه با چشم اندازهای بسیار زیبا، تنوع گونه های گیاهی و جانوری و در دسترس بودن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

منطقه شکار ممنوع تپال با وسعتی برابر 30 هزار هکتار در شمال غربی شهرستان شاهرود واقع شده و منطقه ای کوهستانی و دشتی است که در مجاورت شاهرود واقع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از محیط زیست استان سمنان، حیات وحش این منطقه تا قبل از سال 1373 دچار آسیب های جدی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت تصاویر کم نظیر از خانواده پلنگ ایرانی در تپال شاهرود + فیلم

ثبت تصاویر کم نظیر از خانواده پلنگ ایرانی در تپال شاهرود + فیلم