مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-19سياسي

تولید 32 هزار قلمه گل داوودی در نهالستان شهرداری ملایر


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر از شکوفایی بیش از 32 هزار گل داوودی در نهالستان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر از شکوفایی بیش از 32 هزار گل داوودی در نهالستان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر خبر داد.

مهدی بهرامی با اشاره به کاشت گسترده قلمه های گل داوودی در نهالستان سازمان، اظهار کرد: رعایت اصول فنی، زیبایی و خلاقیت محور اصلی برنامه های سازمان در حوزه تکمیل و بازپیرایی فضاهای سبز شهری است و تلاش می کنیم با کاشت گونه های مقاوم، زیبایی و طراوت بوستان ها و بلوارهای سطح شهر را در فصول سرد سال نیز حفظ کنیم.

وی رونق بخشیدن به تولید گل و گیاهان مورد نیاز در حوزه فضای سبز شهری، کاهش هزینه ها و استفاده از امکانات موجود را از جمله اهداف سازمان در تولید انواع گل های فصلی و دائمی عنوان کرد و افزود: برای نخستین بار در اردیبهشت سال جاری 32 هزار قلمه گل داوودی از 110 واریته مختلف در زمینی به مساحت 700 مترمربع و با هزینه ای افزون بر یک میلیارد ریال در نهالستان سازمان کاشته شد.

بهرامی ادامه داد: از این خزانه گل برای تولید انواع گونه های گل داوودی برای ارتقای کیفیت فضای سبز شهری، زیباسازی محیطی، برخورداری فضاهای شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 32 هزار قلمه گل داوودی در نهالستان شهرداری ملایر

تولید 32 هزار قلمه گل داوودی در نهالستان شهرداری ملایر