مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 17:102023-11-13سياسي

در دومین کنگره انجمن پوست شیراز چه گذشت؟


 دومین کنگره پوست و مو ایران در تاریخ 17 الی 19 آبان ماه 1402 در شهر زیبای شیراز و در سالن تشریفات مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آراشیمی پارس، این کنگره با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و متخصصان پوست از سراسر کشور و همچنین اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف تبادل دانش در حوزه پوست و توانمندی های بین رشته ای انجام شد و طرح اصلی این کنگره، معرفی مطالب جدید در زمینه های مدیکال، سرجیکال و پروسیجرال بود.

شرکت آراشیمی پارس ، یکی از تولیدکنندگان برجسته محصولات بهداشتی و آرایشی در ایران، یکی از حامیان اصلی برگذاری این رویداد بزرگ عملی بود.

روسای این کنگره، دکتر لادن دستغیب و دکتر فریده جوکار بودند که این رویداد را با همراهی دکتر نسرین صاکی و دکتر مهدی قهارترس به عنوان دبیران علمی و دکتر مریم سادات ساداتی، دکتر مژده سپاس خواه و دکتر نگین فاضل زاده به عنوان دبیران اجرایی انجام دادند.

بالای 60 نفر در کمیته اجرایی و حدود 500 متخصص پوست و مو در این کنگره حضور داشتند.

این سمینار همچنین میزبان اساتید پیشکسوت گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جمله دکتر مریم عماد، دکتر منوچهر سدیفی، دکتر رحمت اله سلمانپور، دکتر علی محمد نامیان، دکتر فاطمه ساری اصلانی و دکتر فرهاد هنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دومین کنگره انجمن پوست شیراز چه گذشت؟

در دومین کنگره انجمن پوست شیراز چه گذشت؟