مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-02اقتصادي

این خودروها به زمین چسبیده اند!+ فیلم و عکس


حتماً شما هم خودروهایی را در خیابان ها و شهرها دیده اید که گویی به زمین چسبیده اند؛ جوان ترها با این کار، خودرویشان را «اسپرت» می کنند؛ اما پلیس با این خودروهای اسپرت چه خواهد کرد؟ - خبرگزاری فارس- رضا کریمی محمدی: شما هم حتماً تا امروز خودروهایی را در خیابان ها و شهرها دیده اید که گویی به زمین چسبیده اند؛ پدیده ای که نام اسپرت سازی که با دستکاری در ساختار خودروهای سواری رخ می دهد.

جوان ترها می گویند با کاهش ارتفاع خودرو از زمین، آن را اسپرت کرده ایم و این اقدام را سبب زیبایی وسایل نقلیه خود عنوان می کنند؛ دستکاری خطرناکی که هیچ وقت به زوایای خطرآفرین آن توجهی نمی شود.

به هرحال، اگر به سرعتکاه های سطح شهر رسیده باشید، شما هستید که باید اندکی بیش از حد معمول درنگ کنید تا خودروهای اسپرت بخواب شده این دست رانندگان با صرف زمانی قابل توجهی بالأخره بتوانند از روی مانع رد شوند؛ اما پلیس با این خودروهای اسپرت چه می کند؟ توقیف؛ بیخ گوش خودروهای بخواب! سردار جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به عزم جدی پلیس برای برخورد با این اقدامات خطرآفرین اظهار کرد: این روزها خودروهایی را مشاهده می کنید که کمتر از یک تا 2 سانتی متر با زمین فاصله دارند؛ پلیس این خودروها را توقیف و به پارکین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این خودروها به زمین چسبیده اند!+ فیلم و عکس

این خودروها به زمین چسبیده اند!+ فیلم و عکس