مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-28فرهنگي

ضد اسراییلی ترین فیلم تاریخ سینمای کودک و نوجوان در کشور را ساخته ام


کارگردان فیلم «ایلیا، جستجوی قهرمان» گفت: این فیلم یک فیلم ضد اسراییلی است و می توان گفت که شاید ضد اسراییلی ترین فیلم تاریخ سینمای کودک و نوجوان است که آن را ساخته ام.

- ایسنا/خراسان رضوی کارگردان فیلم ایلیا، جستجوی قهرمان گفت: این فیلم یک فیلم ضد اسراییلی است و می توان گفت که شاید ضد اسراییلی ترین فیلم تاریخ سینمای کودک و نوجوان است که آن را ساخته ام.

سیدعلی موسوی نژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص موضوع فیلم ایلیا، جستجوی قهرمان برنده جایزه بهترین فیلم به انتخاب داوران سی وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ایران اظهار کرد: این فیلم ماجرای پسربچه نوجوانی به نام آرش بوده که یکی از چهار گیمر برتر جهان است.

معمولا بازی های کامپیوتری برای افتتاحیه از بهترین گیمرها درخواست می کنند که بازی کنند و افتتاحیه بازی از طریق اینترنت پخش سراسری می شود، آرش دعوت می شود به یک بازی که در واقع یک توطئه است و نباید وارد می شد و از طرف والدینش نیز برای شرکت در آن منع شده بود و این چالشی است که برای مقدمه قصه ما در این فیلم ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه موضوعات مختلفی را در این فیلم مورد بررسی قرار می دهیم، عنوان کرد: یکی از آن ها بحث آسیب شناسی بازی های کامپیوتری است، مسئله ای که به آن کم تر پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضد اسراییلی ترین فیلم تاریخ سینمای کودک و نوجوان در کشور را ساخته ام

ضد اسراییلی ترین فیلم تاریخ سینمای کودک و نوجوان در کشور را ساخته ام