مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 22:552023-11-15سياسي

بازدید سرپرست بنیاد آذربایجان شرقی از آسایشگاه جانبازان نخاعی تبریز


سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با هدف نظارت میدانی بر نحوه ارائه خدمات آسایشگاهی به جانبازان عزیز نخاعی، از آسایشگاه این جانبازان در تبریز بازدید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با هدف نظارت میدانی بر نحوه ارائه خدمات آسایشگاهی به جانبازان عزیز نخاعی، از آسایشگاه این جانبازان در تبریز بازدید کرد.

علی اکبر سلمانی در این بازدید که توسط حسین نامی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و اسلام سبزی پور رییس اداره حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی همراهی می شد، در فضایی صمیمی پای حرف ها و صحبت های جانبازان نخاعی حاضر در آسایشگاه نشست و مشکلات و دغدغه های آنان را در گفت وگوهای چهره به چهره شنید.

در جریان این بازدید، مهدی سلطان پور، مدیر درمانگاه فجر2 و آسایشگاه جانبازان نخاعی تبریز هم به بیان گزارشی از وضعیت جانبازان تحت پوشش این آسایشگاه، نحوه خدمت رسانی به ایشان و نیازهای آسایشگاه پرداخت.

آسایشگاه جانبازان نخاعی تبریز وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی واقع در انتهای خیابان بهار این کلانشهر، میزبان جانبازان قطع و ضایعه نخاع از ناحیه کمر است که در آن خدمات هتلینگ و اقامت، پرستاری، درمانی، فیزیوتراپی و ارگوتراپی (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرپرست بنیاد آذربایجان شرقی از آسایشگاه جانبازان نخاعی تبریز

بازدید سرپرست بنیاد آذربایجان شرقی از آسایشگاه جانبازان نخاعی تبریز