مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 16:052023-10-30بين الملل

افشای سند هشدار به نتانیاهو پس از 7 سال


منابع خبری صهیونیستی سندی بسیار محرمانه را منتشر کردند که نشان می دهد در سال 2016 وزیر جنگ وقت رژیم صهیونیستی نسبت به وقوع عملیات طوفان الاقصی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم هشدار داده بود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت امروز سندی را افشا کرد که هفت سال پیش (2016) تحویل نتانیاهو شده بود و در آن به او درباره قصد جنبش حماس برای انتقال نبرد به داخل سرزمین های اشغالی و تصرف شهرک های صهیونیست نشین و اسیر کردن صهیونیست ها هشدار داده شده بود.

نتانیاهو در طول روزهای گذشته تلاش کرده است که از مسئولیت شکست و غافلگیری در جریان طوفان الاقصی فرار کرده و تقصیر را به گردن دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی بیاندازد و بگوید که آنها هشداری در این باره نداده بودند.

بر اساس این گزارش، سند هشدار را 21 دسامبر سال 2016 میلادی آویگدور لیبرمن وزیر جنگ وقت رژیم صهیونیستی به نتانیاهو داده و نبرد طوفان الاقصی در 7 اکتبر را پیش بینی کرده بود.

این سند که 11 صفحه ای است به اهداف حماس از این عملیات از جمله ورود به سرزمین های اشغالی، سیطره بر شهرک های صهیونیست نشین و مناطق اطراف آن ها و گرفتن اسرا پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای سند هشدار به نتانیاهو پس از 7 سال

افشای سند هشدار به نتانیاهو پس از 7 سال