مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-12سياسي

هموارسازی مسیر ثبت مالکیت فکری و معنوی ایده های دانشجویان شاهد و ایثارگر


مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر از هموارسازی مسیر ثبت مالکیت فکری و معنوی ایده های دانشجویان شاهد و ایثارگر خبر داد و گفت: یکی از برنامه های موثر ما در آینده امضاء تفاهم نامه با سازمان ثبت اسناد به منظور ثبت مالکیت فکری و معنوی دانشجویان است.

- مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر از هموارسازی مسیر ثبت مالکیت فکری و معنوی ایده های دانشجویان شاهد و ایثارگر خبر داد و گفت: یکی از برنامه های موثر ما در آینده امضاء تفاهم نامه با سازمان ثبت اسناد به منظور ثبت مالکیت فکری و معنوی دانشجویان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر تقی زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان درباره فعالیت های این اداره کل در 6 ماه گذشته گفت: در سال جاری دو برنامه شامل چهارمین المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر و دومین دوره ملی ضیافت ایثار را برگزار کردیم که با استقبال بسیار خوبی رو به رو رشد و خروجی مناسبی داشت به طوری که دانشجویان خواستار ادامه این برنامه ها شدند.

وی در خصوص دومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار گفت: کارگاه مهارت افزایی در این دوره بسیار مورد استقبال قرار گرفت زیرا دانشجویان متقاضی یادگیری یک حرفه بودند به همین منظور قصد داریم برای سال آینده برنامه ای را برای اولین بار با عنوان برنامه مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هموارسازی مسیر ثبت مالکیت فکری و معنوی ایده های دانشجویان شاهد و ایثارگر

هموارسازی مسیر ثبت مالکیت فکری و معنوی ایده های دانشجویان شاهد و ایثارگر