مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-16حوادث

دستگیری فردی که همسرش را با ساطور زخمی کرد


در اخبار امروزی که مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس، منتشر کرده است، دستگیری فردی که همسرش را با ساطور مجروح کرده است، کشف 96 میلیارد سم احتکار، توقیف خودروهای شوتی به چشم می خورد.

- ایسنا/فارس در اخبار امروزی که مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس، منتشر کرده است، دستگیری فردی که همسرش را با ساطور مجروح کرده است، کشف 96 میلیارد سم احتکار، توقیف خودروهای شوتی به چشم می خورد.

فرمانده انتظامی زرین دشت از دستگیری ضاربی که همسر خود را با ساطور مجروح کرده بود، خبر داد و گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری در یکی از روستاهای شهرستان، بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر و موضوع را بررسی کردند.

حمیدرضا صالحی‎ فرد افزود: با حضور مأموران پلیس در محل وقوع جرم مشخص شد، فردی با هویت معلوم بر اثر اختلافات خانوادگی با همسر خود درگیر و نامبرده را با استفاده از سلاح سرد (ساطور) مصدوم و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی زرین دشت تصریح کرد: مأموران با دریافت مشخصات ضارب که سابقه مصرف مواد مخدر را نیز داشت بلافاصله عملیات دستگیری متهم را آغاز کردند.

صالحی فرد بیان کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات فنی و پلیسی، در کمتر از 72 ساعت موفق شدند متهم را دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری فردی که همسرش را با ساطور زخمی کرد

دستگیری فردی که همسرش را با ساطور زخمی کرد