مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 22:502023-11-01سياسي

موسوی: دولت روحانی تامین اجتماعی را به ابر بدهکار بانکی تبدیل کرد


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در کنار آن استقراض بی رویه ای در دوره قبل از نظام بانکی اتفاق افتاده بود و در فاصله سال 1393 تا 1400( دولت روحانی) به عنوان ابربدهکار بانکی مطرح شده بودیم و حدود 106 هزار میلیارد تومان بدهکار شده بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی امشب در دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز که در جریان چهل وهشتمین سفر استانی برگزار شد، با تأکید بر اینکه در حال حاضر از بحران ها و مشکلات ماهانه و روزمره برای تأمین منابع عبور کرده ایم و در حال توسعه خدمات هستیم، اظهار کرد: هم اکنون حدود 115 پروژه درمانی، عموماً در مناطق محروم در دست اجرا داریم و انشالله آنها را با توکل و قوت و قدرت اجرا می کنیم.

وی افزود: اعتبار حوزه عمرانی سازمان تأمین اجتماعی در آغاز دولت مردمی سیزدهم 4500 میلیارد تومان بود که امسال به حدود 11 هزار و 500 میلیارد تومان افزایش یافته است و امیدواریم با این توسعه خدمات، بخشی از آلام مردم را تسکین دهیم و کاستی های برجای مانده از دوران گذشته را جبران کنیم.

73 درصد جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی حدود 73 درصد جامعه 85 میلیونی کشور تحت پوشش بیمه های اجتماعی هستند که این عدد در قبل از پیروزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: دولت روحانی تامین اجتماعی را به ابر بدهکار بانکی تبدیل کرد

موسوی: دولت روحانی تامین اجتماعی را به ابر بدهکار بانکی تبدیل کرد