مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 22:302023-11-19سياسي

حلقه اتحاد انسانی در بیمارستان شهدای ملارد تشکیل می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد گفت: حلقه اتحاد انسانی در حمایت از مردم غزه روز دوشنبه 29 آبان ماه دور بیمارستان شهدای سلامت ملارد با حضور کادر درمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج بعداز ظهر امروز برگزار شد اظهار کرد: هفته بسیج در زمانی برگزار می شود که رزمندگان حماس طوفان بزرگ الاقصی راه انداخته و تظاهرات میلیونی در تمام دنیا گسترده شده و این طوفان عملیاتی در امتداد جنگ نابرابری قرار دارد.

وی گفت: فلسطین 75 سال است که زیربار ظلم رژیم صهیونسیتی قرار دارد و تفکر بسیجی و انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری کشورها شد و بسیجیان در سایر سرزمین ها زمینه ظهور را آماده خواهند کرد.

سرهنگ جهانی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) شهرستان ملارد در ادامه ضمن گرامیداشت شهدای خبرنگار فلسطین و پاسداشت روز پرستار گفت: بزرگداشت هفته بسیج و بسیجیان چند مفهوم را تداعی می کنند و بسیجیان دارای فداکاری، دلسوزی و بصیرت حداکثری هستند و فهم این مفاهیم برای جامعه مفید است.

  وی با بیان اینکه با داشتن ایران قوی می توان از آسیب ها در امان بود افزود: بسیج با استقامت و مقاومت ایستاده و نقش مهمی در ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه اتحاد انسانی در بیمارستان شهدای ملارد تشکیل می شود

حلقه اتحاد انسانی در بیمارستان شهدای ملارد تشکیل می شود