مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-15سياسي

برترین های استانی خبرگزاری فارس در سال 1402 شناخته شدند


چهاردهمین همایش سالانه مدیران استانی خبرگزاری فارس با معرفی برترین های استانی این خبرگزاری در سال 1402 به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، چهاردهمین همایش سالانه مدیران استانی خبرگزاری فارس با برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از برترین ها به کار خود پایان داد.

در این آیین که با صحبت ها و روایتگری همسر شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده آغاز شد و با سخنرانی پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس ادامه پیدا کرد، مدیران برتر، خبرنگاران برتر، عکاسان برتر و سایر برگزیدگان جوایز خود را با حضور مدیرعامل خبرگزاری فارس، معاونین خبرگزاری، سردبیر استان ها و مدیران گروه های خبری خبرگزاری دریافت کردند.

در این مراسم، وحید زینالی مدیر استان آذربایجان شرقی، علی لاری زاده مدیر استان خوزستان، ابراهیم کمالی مدیر استان فارس و سجاد کریم پور مدیر استان چهارمحال و بختیاری به عنوان مدیران برتر سال جاری معرفی شده و تندیس تقدیر را دریافت و همچنین مهدی خسروی مدیر استان هرمزگان نیز جایزه استان کوشا در سال 1402 را دریافت کرد.

خبرنگاران و عکاسان برتر خبرگزاری فارس در سال 1402 محسن رضایی از تهران، کتایون حمیدی از آذربایجان شرقی، سولماز عنایتی از همدان و حنان سالمی از خوزستان به عنوان خبرنگاران برتر استانی خبرگزاری فارس شناخته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های استانی خبرگزاری فارس در سال 1402 شناخته شدند

برترین های استانی خبرگزاری فارس در سال 1402 شناخته شدند