مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-15سياسي

سفیر ایران در آذربایجان: از گسترش روابط با جمهوری آذربایجان استقبال می کنیم


سفیر ایران در جمهوری آذربایجان گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از گسترش روابط با همسایگان استقبال می کند که در همین خصوص کشور آذربایجان یکی از همسایگان مهم با اشتراکات فرهنگی و روابط دیرینه با کشور ما است و به عنوان یکی از همسایگان مهم برای ایران محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان امروز به منظور پیگیری مصوبات انجام شده و رفع موانع آن به استان اردبیل سفر کرد و با رییس اتاق مشترک ایران و آذربایجان دیدار و گفتگو پرداخت.

سید عباس موسوی، در این دیدار ضمن ابراز رضایت از فصل جدید روابط ایران و آذربایجان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره از گسترش روابط با همسایگان استقبال می کند که در همین خصوص کشور آذربایجان یکی از همسایگان مهم با اشتراکات فرهنگی و روابط دیرینه با کشور ما است و  به عنوان یکی از همسایگان مهم برای ایران محسوب می شود.

وی در ادامه از چشم انداز جمهوری آذربایجان و تصویب برخی طرح ها در جهت توسعه همکاری های اقتصادی و روابط سیاسی خود با ایران خبر داد و گفت: امیدواریم با کنار زدن حواشی، نتیجه نهایی روند مطلوبی که در توسعه روابط آغاز شده به نفع منافع هر دو کشور و منطقه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در آذربایجان: از گسترش روابط با جمهوری آذربایجان استقبال می کنیم

سفیر ایران در آذربایجان: از گسترش روابط با جمهوری آذربایجان استقبال می کنیم