مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-24سياسي

پیشنهاد ارجاع پروژه های مطالعاتی مرکز مطالعات شهرداری تهران به شورای شهر


رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه باید مصلحت آیندگان را در نظر بگیریم پیشنهاد داد که مرکز مطالعات شهرداری تهران پروژه های مطالعاتی اش را به شورای شهر ارجاع دهد و به نوعی زیر نظر شورا فعالیت کند.

- رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه باید مصلحت آیندگان را در نظر بگیریم پیشنهاد داد که مرکز مطالعات شهرداری تهران پروژه های مطالعاتی اش را به شورای شهر ارجاع دهد و به نوعی زیر نظر شورا فعالیت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عباسی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه در دعواهای سیاسی نباید کاری کنیم که دستاوردهای ایران دیده نشود، گفت: شورای پنجم، چهارم و سوم در برخی مصوبات شورای موفقی بودند و قوانینی که فعلا در اختیار ماست شایسته و پخته است و باید این موضوع را مورد تاکید قرار دهیم و اجازه ندهیم که دستاوردها در دعواهای سیاسی زیر سوال بروند.

وی با بیان اینکه بعضا به دنبال تخریب دستاوردهای آقای قالیباف بودند؛ در حالیکه ما با برخی از همین دستاوردها در دنیا افتخار کسب کردیم، گفت: معتقدم که قوانین یا باید خلاقانه و جدید باشد یا باید نسبت به اصلاح و تکمیل قوانین قبلی باشد که البته تنها در اصلاح قوانین سابق توفیقات خوبی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ارجاع پروژه های مطالعاتی مرکز مطالعات شهرداری تهران به شورای شهر

پیشنهاد ارجاع پروژه های مطالعاتی مرکز مطالعات شهرداری تهران به شورای شهر