مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-08اقتصادي

اعلام آمادگی ایران و کوبا برای گسترش روابط اقتصادی


معاون وزیر صمت در حاشیه نمایشگاه بین المللی هاوانا در دیدار با معاون نخست وزیر و وزیر تجارت خارجی و معاون وزیر صنایع کوبا از اعلام آمادگی ایران برای گسترش روابط اقتصادی با کوبا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، فرشاد مقیمی که به عنوان نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان و در پی دعوت معاون نخست وزیر و وزیر تجارت خارجی و سرمایه گذاری کوبا برای حضور در سی و نهمین نمایشگاه بین المللی هاوانا  به کوبا سفر کرده است، در راستای اجرایی کردن سیاست دولت سیزدهم برای گسترش همکاری های تجاری و صنعتی با کشورهای آمریکای لاتین با مقامات این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این راستا، وی  با کاپری ساز معاون نخست وزیر و وزیر تجارت خارجی کوبا دیدار اختصاصی داشت و در این دیدار نحوه همکاری در خصوص مبادلات تجاری در زمینه صنایع کوچک و متوسط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین مسائل مربوط به مجموعه شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه هاوانا که در فرایند عقد قرارداد با طرف های کوبایی خود دچار موانعی شده بودند مطرح شد که معاون نخست وزیر و وزیر تجارت خارجی کوبا قول مساعد برای رفع این موانع و تسهیل فعالیت های شرکت های ایرانی داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی ایران و کوبا برای گسترش روابط اقتصادی

اعلام آمادگی ایران و کوبا برای گسترش روابط اقتصادی