مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-10پزشكي

بازدید اعضای هیات بورد جراحی کشور از بخش های جراحی دانشگاه علوم پزشکی شیراز


اعضای هیات بورد جراحی کشور گروه با هدف اعتباربخشی و ارزیابی توانمندی های بخش های جراحی شیراز، از بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس دانشگاه با تقدیر از حضور اعضای هیات بورد جراحی کشور در شیراز و بازدید بخش های جراحی در بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این بازدیدها را در راستای اعتباربخشی عملکرد دانشگاه و شناسایی نقاط قوت و ضعف مجموعه موثر خواند.

سید وحید حسینی با اشاره به تلاش مجموعه دانشگاه برای ساخت مگاهاسپیتال و بیمارستان های جدید در شیراز، توسعه فضاهای درمانی را در راستای ارایه خدمات بیشتر و بهتر به بیماران ضروری برشمرد.

اعضای هیات بورد جراحی کشور نیز در نشستی که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسوولان و مدیران ارشد دانشگاه و اساتید گروه جراحی دانشگاه برگزار شد، ضمن ارایه گزارشی از بازدیدهای خود از امکانات و تجهیزات بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و گفت و گو با اساتید و دانشجویان، پیرامون اهداف و برنامه های گروه آموزشی جراحی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بحث و تبادل نظر کرده و از اقدامات مسوولان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای ارایه خدمات با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اعضای هیات بورد جراحی کشور از بخش های جراحی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

بازدید اعضای هیات بورد جراحی کشور از بخش های جراحی دانشگاه علوم پزشکی شیراز