مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-11سياسي

رد صلاحیت 98 کاندیدای شیرازی انتخابات مجلس؛ هر 4 نماینده شیراز تایید صلاحیت شدند


فرماندار شیراز با اشاره به تایید هر چهار نماینده شیراز در انتخابات آتی، گفت: باتوجه به استعلامات انجام شده و بر اساس بررسی های محلی از میان 531 نفر ثبت نام کننده در انتخابات مجلس شورای اسلامی 98 نفر رد صلاحیت شدند.

- لطف الله شیبانی در گفت وگو با خبرگزاری فارس از شیراز، در خصوص روند تأیید صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: 531 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز ثبت نام نهایی خود را انجام داده اند که از این بین 98 نفر به دلایل مختلف نظیر نداشتن شرایط کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شدند.

او با بیان اینکه نزدیک به 95 درصد از این افراد شرایط لازم و قانونی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را نداشته و نتوانسته بودند مدارک لازم برای حضور در این انتخابات را در زمان قانونی در سامانه بارگزاری کنند، تاکید: علاوه بر بررسی محلی، نتایج استعلامات از دستگاه های قانونی نیز از جمله مواردی است که باید کاندیداها دارای شرایط مبتنی بر قانون باشند تا بتوان این افراد را مورد پذیرش برای حضور در انتخابات اعلام کرد.

4 نماینده شیراز در هیات اجرایی شهرستان رد صلاحیت نشده اند وی در پاسخ به این سؤال که آیا نمایندگان فعلی شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز رد صلاحیت شده اند یا خیر، پاسخ داد: هیچ کدام از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد صلاحیت 98 کاندیدای شیرازی انتخابات مجلس؛ هر 4 نماینده شیراز تایید صلاحیت شدند

رد صلاحیت 98 کاندیدای شیرازی انتخابات مجلس؛ هر 4 نماینده شیراز تایید صلاحیت شدند