مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 21:502023-11-18اجتماعي

گلستان تابستانی و زمستانی می شود/ کوهنوردی و دریانوردی ممنوع


مدیرکل هواشناسی گلستان از صدور هشدار سطح نارنجی برای استان خبر داد و افزود: گلستانی ها دوشنبه گرم همراه با باد شدید و گرد و خاک را آغاز و با باران و برف به پایان می رسانند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از صدور هشدار سطح نارنجی برای استان خبر داد و افزود: گلستانی ها دوشنبه گرم همراه با باد شدید و گرد و خاک را آغاز و با باران و برف به پایان می رسانند.

امان محمد کمالی در گفت وگو با ایسنا با اعلام صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی برای استان گلستان، اظهار کرد: بررسی مدل ها نشان می دهد که از بامداد دوشنبه 29 آبان ماه شاهد نفوذ سامانه کم فشار و تقویت جریانات گرم جنوبی به استان گلستان خواهیم بود که این وضعیت در واپسین لحظات همین روز به شکل کامل تغییر یافته و سامانه سرد و بارشی به استان وارد می شود.

وی با بیان اینکه وزش باد گرم نسبتاً شدید تا شدید، افزایش محسوس دما، کاهش محسوس رطوبت و برخواستن گرد و خاک محلی از مخاطرات این سامانه است، ادامه داد: این وضعیت اکثر مناطق گلستان به ویژه مناطق کوهستانی و جنگلی را در بر می گیرد و احتمال آتش سوزی جنگل ها و مراتع، شکستن شاخ و برگ درختان کهنسال و آسیب به ابنیه ها با استحکام پایین دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان تابستانی و زمستانی می شود/ کوهنوردی و دریانوردی ممنوع

گلستان تابستانی و زمستانی می شود/ کوهنوردی و دریانوردی ممنوع