مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 22:302023-11-19اقتصادي

همکاری و مشاوره مراکز کارآفرینی با کارفرمایان منجر به توسعه اقتصادی می شود


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: همکاری، مشاوره و همراهی مراکز خدمات کارآفرینی با کارفرمایان می تواند منجر به توسعه و بهره وری اقتصادی شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: همکاری، مشاوره و همراهی مراکز خدمات کارآفرینی با کارفرمایان می تواند منجر به توسعه و بهره وری اقتصادی شود.

سید فرهاد ناصری نیا، امروز، 28 آبان در جلسه با انجمن صنفی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان با بیان اینکه حلقه مفقوده واحدهای اقتصادی مشاوره و خدمات کارآفرینی است، اظهار کرد : یکی از مهمترین عوامل پایداری یک واحد اقتصادی و پیشرفنت آن نقش ایده پردازی و ارائه راهکاری نو و خلاقانه برای بهره وری بیشتر است، از این رو برای سازگاری با چالش های اقتصادی و ورود موفق و تاثیر گذار به بازار کسب و کار باید طرح های کارآفرینانه دنبال شود.

وی افزود: باید هر واحد اقتصادی برای پیشبرد اهداف خود و توسعه کسب و کار خود یا خود کارآفرین و خلاق باشد و یا آموزش کارآفرینی ببند و یا مشاور خلاق و کارآفرینی در کنار خود داشته باشد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: اینجا انجمن صنفی مراکز خدمات کارآفرینی باید با همکاری و تعامل با کارفرمایان واحدهای اقتصادی این حلقه مقوده را که اگر به درستی به کمک کارفرمایان بیاید می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری و مشاوره مراکز کارآفرینی با کارفرمایان منجر به توسعه اقتصادی می شود

همکاری و مشاوره مراکز کارآفرینی با کارفرمایان منجر به توسعه اقتصادی می شود