مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-07حوادث

شلیک مرگبار سارقان نقاب دار به مرد فداکار


دو پسرعمو که در جریان سرقت مسلحانه نافرجام از یک طلافروشی، رهگذری را به قتل رسانده بودند، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، 10 خرداد سال گذشته خبر سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در منطقه خانی آباد به مرکز فوریت های پلیسی اعلام شد و مأموران انتظامی به محل سرقت رفتند.

بررسی های اولیه حاکی از آن بود که دو مرد نقاب دار مسلح پس از شکستن ویترین طلافروشی با پتک، مرد طلافروش را تهدید به مرگ کردند و یکی از سارقان اقدام به جمع کردن طلاها کرده است اما با حضور شاهدان لحظاتی بعد مأموران گشت بسیج منطقه نیز که صدای تیراندازی را شنیده بودند در اطراف مغازه کمین کردند تا در فرصتی مناسب سارقان را دستگیر کنند اما یکی از سارقان با دیدن مردم بی هدف شروع به شلیک کرد.

سارقان پس از جمع آوری طلاها هنگامی که قصد داشتند خودشان را به موتورسیکلت برسانند و فرار کنند یکی از رهگذران به نام بهزاد مانع فرارشان شد که در این حین سارق دیگر چند گلوله به او شلیک و مجروحش کرد، اما یکی از مأموران بسیج نیز با ضربه ای به موتور سارقان مانع فرارشان شد و سرانجام سارقان از سوی عابران دستگیر شدند.

پس از آن بهزاد همراه عابر دیگری که او نیز هدف گلوله قرار گرفته بود بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک مرگبار سارقان نقاب دار به مرد فداکار

شلیک مرگبار سارقان نقاب دار به مرد فداکار