مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-09سياسي

تبدیل قزوین به یکی از قطب های پرتودهی مطرح کشور


مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها گفت: با راه اندازی نخستین سامانه شتابدهنده الکترون توان بالا « CELV-8» در قزوین، این استان به یکی از قطب های مطرح پرتودهی کشور در حوزه های کشاورزی و پلیمر تبدیل خواهد شد.

- مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها گفت: با راه اندازی نخستین سامانه شتابدهنده الکترون توان بالا CELV-8 در قزوین، این استان به یکی از قطب های مطرح پرتودهی کشور در حوزه های کشاورزی و پلیمر تبدیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدپژمان شیرمردی در حاشیه مراسم بهره برداری از نخستین سامانه شتابدهنده الکترون توان بالا CELV-8 در استان قزوین، اظهار کرد: این دستگاه که امروز ما شاهد رونمایی و راه اندازی آن هستیم از جمله دستگاه های مهم با کاربری در بخش پلیمر و کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه این دستگاه در صنایع سیم و کابل و همچنین کشاورزی بسیار تاثیرگذار خواهد بود، بیان کرد: این دستگاه علاوه بر پرتودهی سیم و کابل، قادر است با تغییرات کمی در پرتودهی غلات و حبوبات نیز استفاده شود و دارای ظرفیت مناسبی برای پرتودهی محصولات است که امروزه در دنیا در دو حوزه کشاورزی و پلیمر از این دستگاه بهره می برند.

معاون سازمان انرژی اتمی ایران و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها در ادامه با اشاره به عملکرد مرکز پرتودهی صنعتی قزوین تصریح کرد: امروز در مرکز پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل قزوین به یکی از قطب های پرتودهی مطرح کشور

تبدیل قزوین به یکی از قطب های پرتودهی مطرح کشور