مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:352023-10-24اجتماعي

دانش آموزان کمیته امدادی مهارت ‎های فنی فرا می گیرند


مدیرعامل بنیاد حیات از آموزش مهارت های شغلی و فنی و حرفه ای برای 45 هزار دانش آموز تحت حمایت در تابستان 1402 خبر داد.

- مرتضی فیروزآبادی، مدیرعامل بنیاد حیات در گفت ‍وگو با خبرنگار فارس از اجرای طرح مهارت آموزی دانش آموزان مددجوی کمیته امداد خبر داد و گفت: در تابستان 1402 در جهت آمادگی نوجوانان و جوانان برای ورود به بازار کار 45 هزار دانش آموز از مهارت های شغلی برخوردار شدند.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه هوشمند حیات در کمیته امداد، ادامه داد: ارتقای کمی و کیفی طرح های شغلی مددجویان و تسهیل در ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات، از جمله موضوعات مورد تاکید در سامانه هوشمند حیات است.

مدیرعامل بنیاد حیات از رشد سرانه تسهیلات اشتغال مددجویان به 81 میلیون تومان در سال 1401 خبر داد و گفت: در راستای کیفیت بخشی به طرح های شغلی مددجویان، این عدد می تواند تا 200 هزار تومان افزایش یابد.

فیروزآبادی با تقدیر از عملکرد شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان، تصریح کرد: سال گذشته حدود 86 درصد از منابع مصوب مجلس، توسط بانک ها محقق شد که عدد قابل قبولی است و نتیجه این اقدامات را امسال در خروج 100 هزار ماهده خواهیم کرد.

وی راه اندازی بازارچه های فصلی، تفاهم نامه با سکوهای فروش اینترنتی و تاسیس صندوق ضمانت اشتغال را از راه کارهای کمیته امداد در تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان کمیته امدادی مهارت ‎های فنی فرا می گیرند

دانش آموزان کمیته امدادی مهارت ‎های فنی فرا می گیرند