مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-02سياسي

الزام سنددار کردن اراضی زراعی و ملی


رییس کل دادگستری استان گیلان، یکی از مشکلات مردم استان را مربوط به مالکیت اراضی زراعی و ملی دانست و گفت: طرح حد نگار برای صدور سند اراضی و جلوگیری از تعرض و دست اندازی زمین خواران باید با قوت و سرعت به اتمام برسد.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری استان گیلان، یکی از مشکلات مردم استان را مربوط به مالکیت اراضی زراعی و ملی دانست و گفت: طرح حد نگار برای صدور سند اراضی و جلوگیری از تعرض و دست اندازی زمین خواران باید با قوت و سرعت به اتمام برسد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی به همراه معاونین قضایی در بازدید از دادگستری شهرستان رودبار با قدردانی از زحمات قضات و کارکنان محاکم قضایی این شهرستان، اظهار کرد: کارکنان دولت باید در همه سازمان ها وظایف خود را به درستی انجام داده و در راستای جلب رضایت مردم گام بردارند.

وی با انتقاد از نرخ بالای بیکاری و مشارکت پایین اقتصادی مردم در شهرستان رودبار، افزود: در این منطقه با وجود ظرفیت های بالا و فرصت های مناسب شغلی و زمین های مستعد کشاورزی باز هم میزان اشتغال پایین بوده و ضروری است راهکارهای لازم در این خصوص اندیشیده شود.

رییس شورای قضایی گیلان با تاکید بر اجرای دقیق قانون حدنگار، گفت: یکی از مشکلات مردم استان مربوط به مالکیت اراضی زراعی و ملی است که موجب بروز اختلافات ملکی فراو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام سنددار کردن اراضی زراعی و ملی

الزام سنددار کردن اراضی زراعی و ملی