مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 19:352023-11-21سياسي

افزایش شعب اخذ رأی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در قم


معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بیان کرد: برای تسهیل در اجرای روند انتخابات به دنبال افزایش شعب اخذ رای هستیم و تعداد شعب اخذ رأی را به 800 شعبه در استان توسعه می دهیم.

- ایسنا/قم معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بیان کرد: برای تسهیل در اجرای روند انتخابات به دنبال افزایش شعب اخذ رای هستیم و تعداد شعب اخذ رأی را به 800 شعبه در استان توسعه می دهیم.

احمد حاجی زاده معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان قم، امروز، 30 آبان ماه در ششمین جلسه شورای اداری استان قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری انتخابات از ویژگی های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ به این معنا که مردم خودشان در خصوص آینده خود حق تصمیم گیری دارند، انتخابات ثمره مردم سالاری دینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی افزود: همچنین برگزاری انتخابات از مسائل مورد تاکید رهبر انقلاب و نشان دهنده اقتدار و وظیفه ملی است و همه باید تلاش خود را برای تحقق اهداف نظام در این انتخابات به کار گیریم و مشارکت حداکثری را رقم بزنیم، رهبر معظم انقلاب در این باره گفته اند که انتخابات یک سرمایه گذاری ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شعب اخذ رأی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در قم

افزایش شعب اخذ رأی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در قم