مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-20اجتماعي

آماده باش دستگاه های خدمات رسان و امدادی در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور هشدار قرمز سازمان هواشناسی برای استان، گفت: اعلام آماده باش استانی و شهرستانی انجام شده و همه دستگاه های خدمات رسان و امدادی از جمله راهداری، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور هشدار قرمز سازمان هواشناسی برای استان، گفت: اعلام آماده باش استانی و شهرستانی انجام شده و همه دستگاه های خدمات رسان و امدادی از جمله راهداری، هلال احمر و اورژانس در آماده باش کامل قرار دارند.

خسرو کیانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به صدور هشدار قرمز سازمان هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری از جمله استان های کشور است که تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفت، به طوری که از نیمه شب گذشته و بامداد امروز این سامانه وارد استان شده و همچنان با شدت و ضعف در سطح استان فعال است.

وی افزود: طبق پیش بینی های صورت گرفته، بیشترین فعالیت این سامانه در مناطق جنوب غرب استان و در ارتفاعات عمدتاً به صورت بارش برف است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به صدور هشدار قرمز سازمان هواشناسی برای استان، اعلام آماده باش استانی و شهرستانی انجام شده و آمادگی لازم در سطح شهرستان ها و استان وجود دارد، به طوری که همه دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش دستگاه های خدمات رسان و امدادی در چهارمحال و بختیاری

آماده باش دستگاه های خدمات رسان و امدادی در چهارمحال و بختیاری