مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-01سياسي

لزوم ترویج خیریه های مهارتی در سازمان فنی و حرفه ای


مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان با بیان اینکه استان گلستان میزبان شایسته ای در برگزاری مسابقات مختلف علمی ملی و بین المللی است، افزود: آمادگی برگزاری مسابقات بین المللی و ایجاد دبیرخانه دائمی مسابقات فناوری اطلاعات و ارتباطات در گلستان را داریم.

- ایسنا/گلستان مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان با بیان اینکه استان گلستان میزبان شایسته ای در برگزاری مسابقات مختلف علمی ملی و بین المللی است، افزود: آمادگی برگزاری مسابقات بین المللی و ایجاد دبیرخانه دائمی مسابقات فناوری اطلاعات و ارتباطات در گلستان را داریم.

حمزه کرایلو شامگاه سه شنبه 9 آبان ماه 1402 در آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت که به میزبانی استان گلستان در دانشکده فنی و حرفه ای مائده شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: پتانسیل های استان گلستان سبب شده تا میزبان رویدادهای مختلف باشیم و پیش از این مسابقات، میزبان 30 عکاس برتر کشور در حوزه برداشت زعفران در روستای وامنان بودیم.

وی با بیان اینکه استان گلستان در 10 محصول کشاورزی رتبه های یک تا پنجم کشوری را داراست، عنوان کرد: ما جزء معدود استان هایی هستیم که در زمینه کشاورزی حرف بسیاری برای گفتن داریم و در حوزه جغرافیای کشاورزی 23 روز امنیت غذایی کشور را به طور مختصر و متوالی تأمین می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج خیریه های مهارتی در سازمان فنی و حرفه ای

لزوم ترویج خیریه های مهارتی در سازمان فنی و حرفه ای