مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 08:002023-11-09اقتصادي

فعالیت دانشگاه پیام نور در جنوب استان کرمان باید ادامه یابد


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: نگاه ویژه ای به دانشگاه پیام نور وجود دارد و فعالیت های این دانشگاه به ویژه در نقاط جنوبی استان باید ادامه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، همایش مدیران اداری و مالی دانشگاه های پیام نور با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، مدیرکل حوزه استاندار و مسؤولان سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان در جمع مدیران اداری و مالی دانشگاه پیام نور، گزارشی از بخش های علمی و اقتصادی استان کرمان ارائه کرد و افزود: بخش معدن و کشاورزی از بخش های پیشران اقتصادی استان کرمان هستند و ظرفیت خوبی در این زمینه برای اشتغال و توسعه استان وجود دارد.

وی ادامه داد: استان کرمان یکی از قطب های مطرح آموزش عالی در کشور است که در رشته هایی نظیر ریاضی و ژنتیک رتبه اول کشور را داراست و به عنوان قطب در کشور مطرح است.

بیگ زاده تصریح کرد: نگاه ویژه ای به مجموعه دانشگاهی پیام نور در استان وجود دارد و با توجه به رسالت خاص این دانشگاه باید با همه توان به فعالیت خود به ویژه در نقاط جنوب استان ادامه دهد.

پایان پیام/3763/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت دانشگاه پیام نور در جنوب استان کرمان باید ادامه یابد

فعالیت دانشگاه پیام نور در جنوب استان کرمان باید ادامه یابد