مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-25سياسي

استاندار کرمان خواستار اعتبارات بیشتر برای مقابله با موادمخدر شد


استان کرمان هزینه های زیادی در زمینه مبارزه با قاچاق موادمخدر پرداخت می کند بنابراین تقاضای ما این است کمک های بیشتری از محل فروش خودروهای توقیفی به استان داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در حاشیه آغاز بزرگترین مزایده خودرویی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری اظهار داشت: بخشی از مبارزه با مواد مخدر ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان در راه مقابله با قاچاق موادمخدر شهدای زیادی را تقدیم می کند و هزینه های زیادی در این حوزه می پردازد، تصریح کرد: انتظار این است که کمک های بیشتری از محل فروش خودرویی ستاد مبارزه با مواد مخدر به استان اختصاص یابد.

استاندار کرمان با یادآوری این موضوع که برخی خودروهایی که به مزایده گذاشته شده است از سال 82 در پارکینگ ستاد مبارزه با موادمخدر استان کرمان نگهداری می شوند از این خودروها به عنوان سرمایه ملی نام برد و خاطرنشان کرد: این خودروها به ویژه خودروهای کشنده و سنگین با فروش در مزایده تعیین تکلیف می شوند و به چرخه فعالیت کشور برمی گردند و مورد استفاده قرار می گیرند.

فداکار ابراز داشت: برگزاری بزرگترین مزایده خودرویی ستاد مبارزه موادمخدر ریاست جمهوری در کرمان نتیجه کار بین بخشی بین مجموعه های مختلف ازجمله شورای هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان خواستار اعتبارات بیشتر برای مقابله با موادمخدر شد

استاندار کرمان خواستار اعتبارات بیشتر برای مقابله با موادمخدر شد