مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-16اجتماعي

شهرستان دلیجان 20 مدرسه دو شیفت دارد


در شهرستان دلیجان 20 مدرسه دو شیفت فعالیت دارد و امیدواریم با تلاش خیرین که همواره در عرصه های مختلف، بهداشت و درمان، تعلیم و تربیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دلیجان، ظهر امروز در مراسمی با حضور مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی، فرماندار و جمعی از مسوولان و خیرین دلیجان، مدرسه خیرساز دلیجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی در آیین افتتاح این پروژه خیرساز گفت: اگر امروز دانش آموزان در سایه امنیت و آرامش سرکلاس های درس حاضر شده و مشغول تحصیل هستند، این آرامش مرهون فداکاری ها و جانفشانی های حافظان امنیت در سراسر کشور است.

جواد لنجانی افزود: امروز شاهدیم در غزه و فلسطین دانش آموزان زیر آتش و موشک رژیم کودک کش صهیونیست ها در حالی که مشغول تحصیل هستند به خاک و خون کشیده شده و شهید می شوند و مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایت ها سکوت کرده اند.

وی با اشاره به نقش خیرین در ساخت مدرسه و کمک به دولت تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح مدرسه خیرساز در زمینی به مساحت 2 هزار و 234 متر در چهار طبقه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان هستیم که امیدواریم مشارکت خیرین در رفع تمام نیازهای آموزشی استان همچنان ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان دلیجان 20 مدرسه دو شیفت دارد

شهرستان دلیجان 20 مدرسه دو شیفت دارد