مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-02بين الملل

جمع آوری یک میلیون بطری آب معدنی برای ارسال به غزه


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان: تاکنون یک میلیون و 24 هزار و 861 بطری آب معدنی در بندر شهید رجایی توسط کشتی ها برای ارسال به غزه بارگیری شده است.

- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از تحویل محموله های آب به غزه که با مشارکت وزارت نیرو، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت های آبفا از سراسر کشور جمع آوری شده بود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه از زمان حمله بی رحمانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین در غزه و کمبود آب در مناطق جنگی، اقدامات لازم برای تامین نیاز آبی مردم آواره غزه در دستور کار قرار گرفت و شرکت آب و فاضلاب هرمزگان مسئولیت جمع آوری و تحویل این محموله به هلال احمر را بر عهده گرفت که خوشبختانه با مشارکت مجموعه های یاد شده، تاکنون یک میلیون و 24 هزار و 861 بطری آب معدنی در بندر شهید رجایی توسط کشتی ها بارگیری شده است.

وی به تهیه و ارسال 50 دستگاه موتور برق، 50 دستگاه کف کش به همراه متعلقات آن اشاره کرد و گفت: این محموله ها نیز که به عنوان نیازهای اساسی مردم مظلوم غزه در فلسطین به شمار می رفت، تامین و به همراه محموله های آب معدنی تحویل هلال احمر شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، ارزش کل محموله ارسال شده تاکنون را 360 میلیارد ریال عنوان کرد که از این مبلغ 60 میلیارد ریال مربوط به آبمعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری یک میلیون بطری آب معدنی برای ارسال به غزه

جمع آوری یک میلیون بطری آب معدنی برای ارسال به غزه