مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-20بين الملل

آنروا: بیش از 70 نهاد سازمان ملل هدف حملات اسراییل قرار گرفته است


مشاور رسانه ای آژانس امداد و کار آوارگان فلسطینی (آنروا) از هدف قرار گرفتن 70 نهاد و مدرسه وابسته به این آژانس در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

- مشاور رسانه ای آژانس امداد و کار آوارگان فلسطینی (آنروا) از هدف قرار گرفتن 70 نهاد و مدرسه وابسته به این آژانس در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عدنان ابو حسنه مشاور رسانه ای آنروا در این باره اعلام کرد: تعداد آوارگان در سراسر نوار غزه از آغاز جنگ تاکنون به حدود 1.

7 میلیون نفر رسیده است.

ابوحسنه در گفت وگو با المیادین گفت: تعداد آوارگان پناه داده شده در مدارس آنروا به 900 هزار نفر رسیده است و صدها هزار نفر نیز در خیابان ها بدون سرپناه هستند.

وی همچنین افزود: تعداد شهدای آنروا در حال افزایش بوده و به 104 تن رسیده است.

ابوحسنه با بیان اینکه بیش از 70 موسسه و مدرسه وابسته به آنروا هدف قرار گرفته شده اند، تاکید کرد که این مراکز دارای پرچم سازمان ملل متحد بودند.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه برای چهل و پنجمین روز ادامه دارد و درحالی که نهادهای بین المللی نسبت به وقوع یک بحران انسانی در این باریکه هشدار می دهند، اما نیروهای رژیم اشغالگر بی توجه به این هشدارها همچنان بیمارستان ها را هدف قرار داده و آنها را با تانک محاصره کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنروا: بیش از 70 نهاد سازمان ملل هدف حملات اسراییل قرار گرفته است

آنروا: بیش از 70 نهاد سازمان ملل هدف حملات اسراییل قرار گرفته است