مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 21:152023-10-26حوادث

محلات اصفهان برای مجرمان ناامن می شود


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح های پیشگیرانه و پیش دستانه کلانتری ها و پاسگاه های استان به منظور ناامن کردن محلات برای اراذل و اوباش و مجرمان خبر داد.

- محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی استانداردسازی و تعالی رفتار سازمانی ویژه رؤسا و کارکنان کلانتری ها و پاسگاه های استان اصفهان اظهار داشت: مجموعه کلانتری ها و پاسگاه ها به عنوان پیشانی، نوک پیکان و به عنوان ویترین فراجا در راستای توسعه امنیت پایدار به شمار می آیند.

وی با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند منکر زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان کلانتری ها و پاسگاه ها باشد، افزود: امروز به جرأت می توان گفت که 98 درصد ماموریت های انتظامی از طریق مراجعات مردمی به کلانتری ها و پاسگاه ها شکل می گیرند.

هاشمی فر با بیان اینکه برای تربیت پلیس هوشمند در تراز انقلاب اسلامی به آموزه های دینی و اسلامی توجه شود، گفت: هدف از برگزاری کارگاه آموزشی استانداردسازی و تعالی رفتار سازمانی و نیز تربیت و آموزش کارکنان در راستای ارتقا و اعتلای سازمان است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان وجود امنیت پایدار و ارتقای رضایتمندی مردم از عملکرد سازمان پلیس را نشأت گرفته از تعالی رفتار در وجود ماموران انتظامی عنوان و تصریح کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محلات اصفهان برای مجرمان ناامن می شود

محلات اصفهان برای مجرمان ناامن می شود