مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 18:252023-11-01اقتصادي

تحقق 53 درصدی نصب انشعابات جدید گاز در مناطق روستایی ایلام


در 6 ماهه نخست امسال، نصب انشعابات جدید در شهرها 44 درصد و در روستاها 53 درصد تحقق پیدا کرده است.

- محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام، عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: اهداف کمی این شرکت در زمینه نصب انشعابات جدید تحقق یافته است به طوری که در 6 ماهه نخست امسال در حوزه نصب انشعابات جدید در شهرها 44 درصد، نصب انشعابات جدید روستایی 53 درصد و صنایع 53 درصد تحقق پیدا کرده است.

وی افزود: در 6 ماهه اول سال جاری در حوزه نصب انشعابات شهری، نصب تعداد یک هزار مورد برای شرکت گاز استان ایلام مصوب و ابلاغ شده بود که با تلاش همکاران در شرکت گاز استان، 444 انشعاب در مناطق مختلف شهری استان نصب شد که تحقق 44 درصدی اهداف کمی نسبت به تعداد مصوب ابلاغی را در این حوزه نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه در حوزه نصب انشعابات صنعتی استان، تعداد 70 مورد مصوب و ابلاغ شده است، گفت: در این راستا تعداد 37 مورد انشعاب جدید برای واحدهای صنعتی در اقصی نقاط استان اجرا و نصب شده که نشان می دهد عملکرد شرکت گاز استان نسبت به اهداف مصوب،53 درصد محقق شده است.

وی تاکید کرد: برای نصب انشعابات جدید در حوزه روستایی استان نیز، تعداد یک هزار انشعاب مصوب و ابلاغی از سوی شرکت ملّی گاز بوده است که در این راستا با نصب 528 انشعاب در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 53 درصدی نصب انشعابات جدید گاز در مناطق روستایی ایلام

تحقق 53 درصدی نصب انشعابات جدید گاز در مناطق روستایی ایلام