مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-01ورزشي

مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ استان اردبیل برگزار می شود


دبیر هیات انجمن ورزش های رزمی استان اردبیل گفت: مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ استان در تمامی رده ها با عنوان یادواره شهید مدافع حرم هاشم دهقانی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نوید کرامتی اظهار کرد: مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ استان در تمامی رده ها با عنوان یادواره شهید مدافع حرم هاشم دهقانی در  18 و 19 آبان ماه سال جاری در سالن 6 هزار نفری رضازاده برگزار خواهد شد.

وی افزود: در تاریخ 17 آبان ماه از ساعت 10 صبح تا 17 عصر وزن کشی این مسابقات در سالن رزمی 12 بهمن انجام خواهد شد و در مسابقه انتخابی کیک بوکسینگ با عنوان شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا نزدیک به 250 ورزشکار از استان اردبیل شرکت خواهند داشت و این مسابقات با مشارکت بسیج ورزشکاری استان برگزار خواهد شد.

دبیر هیات انجمن ورزش های رزمی استان اردبیل گفت: افتتاحیه این مسابقه 17 آبان ماه رأس ساعت 11 با حضور مسؤولان آغاز خواهد شد و در این مسابقات حدودا 250 ورزشکار در رده های مختلف رقابت خواهند کرد.

کرامتی با بیان اینکه این مسابقات در بخش آقایان خواهد بود، ادامه داد: رشته کیک بوکسینگ یکی از رشته های پرطرفدار و هیجانی است و طرفدار بسیاری داشته که در این راستا، زمینه حضور تماشاگران فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ استان اردبیل برگزار می شود

مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ استان اردبیل برگزار می شود