مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-29حوادث

15«برنده خوش شانس» دیگر قربانی کلاهبرداری تلفنی شدند/ پلیس فتا باز هم هشدار داد


رییس پلیس فتای تهران بزرگ از شناسایی و بازداشت فردی که در پوشش برنده شدن خودرو اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بود، خبرداد.

- 15 برنده خوش شانس دیگر قربانی کلاهبرداری تلفنی شدند/ پلیس فتا باز هم هشدار داد رییس پلیس فتای تهران بزرگ از شناسایی و بازداشت فردی که در پوشش برنده شدن خودرو اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بود، خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در تشریح جزییات این خبر گفت: مدتی قبل یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و با طرح شکایتی اعلام کرد که فردی با وی تماس گرفته و خود را مجری صداسیما معرفی کرده و مدعی شده که شاکی برنده یک دستگاه خودرو پژو 206 شده و حتی برای او تصاویر سند خودرو را نیز ارسال کرده اند.

این متهم با ترفندهای خود و چرب زبانی مالباخته را فریب داده و از او خواسته برای دریافت جایزه خود کدهای مختلفی را که از پشت تلفن به او اعلام می شود در مرورگر تلفن همراه خود وارد و اعلام کند.

شاکی هم با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی حساب های بانکی خود شده است.

معظمی گودرزی ادامه داد: موضوع در دستورکار متخصصان پلیس فتای پایتخت قرار گرفت و پس از اقدامات فنی و پلیسی متهم در یکی از مناطق جنوبی تهران شناسایی و پس از تشریفات و اخذ مجوز قضایی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15«برنده خوش شانس» دیگر قربانی کلاهبرداری تلفنی شدند/ پلیس فتا باز هم هشدار داد

15«برنده خوش شانس» دیگر قربانی کلاهبرداری تلفنی شدند/ پلیس فتا باز هم هشدار داد