مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-21سياسي

ترویج فرهنگ کتابخوانی سبب شکل گیری جامعه آرمانی می شود


مدیر حوزه علمیه ثامن الحجج(ع) پارس آباد با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در نسل جدید، گفت: این امر پسندیده مقدمات شکل گیری جامعه آرمانی اسلامی را فراهم خواهد کرد.

- ایسنا/اردبیل مدیر حوزه علمیه ثامن الحجج(ع) پارس آباد با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در نسل جدید، گفت: این امر پسندیده مقدمات شکل گیری جامعه آرمانی اسلامی را فراهم خواهد کرد.

حبیبه شاهنده، 29 آبان در نشست کتاب خوانی کتاب، منادی صلح و بیداری جهانی که در حوزه علمیه ثامن الحجج(ع) پارس آباد برگزار شد، با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در نسل جدید، گفت: برای داشتن جامعه ای با افکار سالم باید ویژگی ها و نیازهای نسل جدید را با هدف انتقال آداب و رسوم فرهنگ اسلامی شناخت و آنها را با فرهنگ کتابخوانی آشنا کرد.

وی افزود: مطالعه به عنوان یک ضرورت فرهنگی، محوری ترین برگ هویتی یک ملت محسوب می شود و یکی از راههای مهم توسعه فرهنگ اسلامی اهمیت دادن به مسأله کتابخوانی و ترویج مطالعه در جامعه با استفاده از همه ظرفیت ها است.

مدیر مدرسه علمیه ثامن الحجج(ع) پارس آباد با بیان اینکه جوامع توسعه یافته همواره از ترویج فرهنگ کتابخوانی بهره گرفته اند، بیان کرد: در طول تاریخ بشریت همواره توصیه علما و بزرگان علم و ادب بر اهمیت کتاب و ترویج مطالعه بوده است چرا که انسان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ کتابخوانی سبب شکل گیری جامعه آرمانی می شود

ترویج فرهنگ کتابخوانی سبب شکل گیری جامعه آرمانی می شود