مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:162023-11-20سياسي

آغاز مرحله دوم جهاد آب رسانی در 233 روستای آذربایجان شرقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی عصر امروز  در جلسه آغاز مرحله دوم جهاد آب رسانی در آذربایجان شرقی اظهار کرد: هر جایی بسیج و فرهنگ بسیج وارد شده است کارها و پروژه ها به خوبی پیشرفته است.

وی افزود: در حوزه آب رسانی در آذربایجان شرقی، حوزه روستایی استانداری، بسیج سازندگی سپاه عاشورا و شرکت آب و فاضلاب استان عملکرد خوب و موفقی داشته اند.

کلامی با تاکید به اینکه حوزه آب یکی از اولویت های مهم در استان است گفت: حوزه آب و رفع تنش های آبی در استان از ابتدا یکی از اولویت های مهم استان و استاندار بوده است؛ چه در مورد تامین اعتبار و ساخت سد های استان و چه آب رسانی به روستاها که یکی از دغدغه های مهم استاندار از روز اول بوده و بر روی این مساله تاکید جدی دارند.

وی ابراز امیدواری کرد: برای شروع مرحله دوم جهاد آب رسانی در استان مانعی برای تامین مالی وجود ندارد و امیدواریم طبق برنامه ریزی های لازم پیش برود.

آذربایجان شرقی پیش رو در جهاد آبرسانی به روستاها رییس کارگروه آب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) نیز گفت: امروز در آذربایجان شرقی قراردادی با اعتبار یک هزار و 350 میلیارد تومان منعقد می شود که استانداری، آبفا و بسیج سازندگی در این قرارداد نقش دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم جهاد آب رسانی در 233 روستای آذربایجان شرقی

آغاز مرحله دوم جهاد آب رسانی در 233 روستای آذربایجان شرقی