مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-12اقتصادي

تعویض کابل های تله کابین توچال بعد از 24 سال/ کابین های جدید در مدار بهره برداری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، مهرداد ملازاده مدیر فنی مجموعه تفریحی ورزش توچال، صبح امروز (20 آبان) در آیین بهره برداری از خطوط نوسازی شده تله کابین توچال، - مدیر فنی مجموعه تفریحی ورزش توچال، از تعویض کابل های تله کابین توچال بعد از 24 سال خبرداد و گفت: کابین های جدید در مدار بهره برداری قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، مهرداد ملازاده مدیر فنی مجموعه تفریحی ورزش توچال، صبح امروز (20 آبان) در آیین بهره برداری از خطوط نوسازی شده تله کابین توچال، گفت: در شهریور 1400، با ابلاغ ریاست محترم بنیاد مستضعفان، مقرر شد در یک بازه زمانی 2 سال و نیمه سطح ایمنی تجهیزات تله کابین توچال و روند ارائه خدمات را ارتقاء دهیم و در این خصوص، در سه حوزه الکتریکال، مکانیکال و مهندسی عمران قدم هایی برداشته شد که مهم ترین آن ها تجهیز ایستگاه ها به سیستم PLC و سیستم های کنترلی جدید بود که تماماً انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای بخش های مکانیکال در تله کابین، تصریح کرد: در این بازه زمانی کابل های تله کابین بعد از 24 سال عوض شدند و در مدار بهره برداری قرار گرفتند.

مدیر فنی مجموعه تفریحی ورزش توچال با اشاره به ساخت کابین ها در داخل کشور، گفت: تا ابتدای بهمن ماه همه نیاز های کابین را از سازنده تحویل میگیریم و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض کابل های تله کابین توچال بعد از 24 سال/ کابین های جدید در مدار بهره برداری

تعویض کابل های تله کابین توچال بعد از 24 سال/ کابین های جدید در مدار بهره برداری