مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-19بين الملل

سفیر سابق اوکراین در واشنگتن: باید آماده بدترین سناریو باشیم


سفیر سابق اوکراین در آمریکا گفت، اوکراین باید برای یک بحران سیاسی احتمالی در ایالات متحده آماده شود؛ بحرانی که می تواند کمک های نظامی بیشتر به کی یف را تضعیف کند.

- سفیر سابق اوکراین در واشنگتن: باید آماده بدترین سناریو باشیم سفیر سابق اوکراین در آمریکا گفت، اوکراین باید برای یک بحران سیاسی احتمالی در ایالات متحده آماده شود؛ بحرانی که می تواند کمک های نظامی بیشتر به کی یف را تضعیف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، والری چالی سفیر سابق اوکراین در آمریکا طی مصاحبه ای با تلویزیون اوکراینی اسپرسو بیان کرد: دولت ما خوشبینانه ترین سناریو را در نظر دارد اما آنچه اکنون در حال رخ دادن است، بدترین سناریو می باشد.

او که از سال 2015 الی 2019 سفیر اوکراین در آمریکا بود، با اشاره به جمهوری خواهان و رییس مجلس نمایندگان آمریکا افزود: ما نمی دانیم در آینده چه پیش خواهد آمد اما مشخص است که کمک های آمریکا به اوکراین کاهش پیدا خواهد کرد.

البته انتظار دارم این کمک ها تا فصل تابستان به طرز چشمگیری کاهش نیابد.

والری چالی ضمن هشدار نسبت به بحران سیاسی احتمالی در آمریکا تاکید کرد: اما اکنون باید به پاییز سال آینده فکر کنیم؛ هنگامی که ایالات متحده احتمالا وارد بحران سیاسی خواهد شد و این موضوع، بودجه و کمک ها به اوکراین را دشوار خواهد ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر سابق اوکراین در واشنگتن: باید آماده بدترین سناریو باشیم

سفیر سابق اوکراین در واشنگتن: باید آماده بدترین سناریو باشیم